РЕЗУЛТАТИ ОД СПРОВЕДЕНАТА АНОНИМНА АНКЕТА
ЗА ОДНОСОТ НА АКАДЕМСКИОТ КАДАР ВО
ОСТВАРУВАЊЕТО НА НАСТАВНО-ОБРАЗОВНАТА ДЕЈНОСТ
Б И О М Е Х А Н И К А 1
1. Степенот на тежина на оценуваниот предмет е:
|
Наставник |
Соработник |
Висок |
11 (22,45%) |
8 (16,33%) |
Главно висок |
12 (24,49%) |
14 (28,57%) |
Среден |
25 (51,02%) |
25 (51,02%) |
Главно низок |
0 |
0 |
Низок |
1 (2,04%) |
2 (4,08%) |
2. Претходно слушаните предмети претставуваат соодветна
основа за оценуваниот предмет:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
18 (36,73%) |
15 (30,61%) |
Некои да, некои не |
29 (59,18%) |
30 (61,22%) |
Не |
2 (4,08%) |
4 (8,16%) |
3. Барањата што се поставуваат пред студентите
(колоквиум, програми и сл.) се:
|
Наставник |
Соработник |
Многу големи |
3 (6,12%) |
4 (8,16%) |
Големи |
6 (12,24%) |
4 (8,16%) |
Соодветни |
30 (61,22%) |
31 (63,27%) |
Просечни |
9 (18,37%) |
9 (18,37%) |
Мали |
1 (2,04%) |
1 (2,04%) |
4. Предавањата од соодвениот предмет по својот обем беа солидна
основа за положување на соодветниот предмет:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
39 (79,59%) |
33 (67,35%) |
Делумно |
15 (30,61%) |
16 (32,65%) |
Не |
0 |
0 |
5. Формата на реализирање на испитот од овој предмет овозможува
објективно да се оцени нивото на совладаност на материјалот:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
35 (71,43%) |
34 (69,39%) |
Делумно |
12 (42,49%) |
12 (24,49%) |
Не |
2 (4,08) |
3 (6,12%) |
6. Сопствената активност на предавањата/вежбите ја оценувам како:
|
Наставник |
Соработник |
Задоволителна |
34 (69,39%) |
35 (71,43%) |
Делумна |
14 (28,57%) |
12 (24,49%) |
Незадоволителна |
1 (2,04) |
2 (4,08%) |
7. Регуларноста на предавањата/вежбите (точноста на
започнувањето и завршувањето на часот, редовно одржување
реализирање на програмата) беше:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветна |
43 (87,76%) |
43 (87,76%) |
Делумна |
5 (10,20%) |
6 (12,24%) |
Несоодветна |
1 (2,04%) |
0 |
8. Подготвеноста на наставникот/соработникот за предавање
и вежбите е:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветна |
46 (93,88%) |
47 (95,92%) |
Делумна |
2 (4,08%) |
2 (4,08%) |
Несоодветна |
0 |
0 |
Лоша |
1 (2,04%) |
0 |
9. Комуникативноста и умешноста на наставникот/соработникот
за презентирање на материјалот е:
|
Наставник |
Соработник |
Одлична |
46 (93,88%) |
44 (89,8%) |
Добра |
3 (6,12%) |
5 (10,2%) |
Несоодветна |
0 |
0 |
Слаба |
0 |
0 |
10. Личната култура на наставникот/соработникот е:
|
Наставник |
Соработник |
Висока |
48 (96,76%) |
48 (97,96%) |
Задоволотелна |
0 |
1 (2,04%) |
Несоодветна |
1 (2,04%) |
0 |
Лоша |
0 |
0 |
11. Односот на наставникот/соработникот кон студентот е:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветен |
37 (75,51%) |
37 (75,51%) |
Прифатлив |
12 (24,49%) |
12 (24,49%) |
Несоодветен |
0 |
0 |
Лош |
0 |
0 |
12. Можноста за контактирање со наставникот/соработникот
надвор од назначеното време за консултации е:
|
Наставник |
Соработник |
Постојана |
42 (85,71%) |
40 (81,63%) |
Повремена |
5 (10,20%) |
5 (10,2%) |
Нема можност |
0 |
1 (2,04%) |
Немам мислење |
2 (4,08%) |
3 (6,12%) |
Анкетата е спроведена на 22.12.2009 година.